Jadu..

Blev en ordentlig sovmorgon. Lämnade inte sängen förrän vid tolv-tiden. Men det behövdes nog. Inte sovit ordentligt på flera nätter. Blev filmmys i soffan med Han innan han for hem. Lite lägligt efter gick ena knäskålen ur led  Brukar inte ha några problem med att trycka tillbaka med idag gick det verkligen inte. Efter många svordomar, konstiga ställningar, hopplöshet och sisådär en kvart lyckades jag få tillbaka skiten på plats. 
senare på kvällen for jag in till stan för att ta en kaffär med min favoritperson på Waynes. Blir fortfarande fascinerad över hur mycket jag uppskattar att komma ut och ha trevligt sällskap och spela lite kort med en kopp vaniljlatte på bordet. Det verkar kanske inte som så mycket med det är såna saker som ger mig sån otrolig glädje.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

dylwen.blogg.se

Livet med kronisk smärta, ups and downs. Livet helt enkelt

RSS 2.0