Det här med livet.

Vad gör man egentligen när man inte villl leva längre? När all livslust som bara sugits ur kroppen så inget finns kvar. Det är vad som har fyllt mina tankar under natten. Jag har varvat ångestattackerna med att kräkas för att smärtan har varit så extrem.  
Min kropp gör ont, men småsmulorna som varit mitt hjärta senaste åren smärtar ännu mer. Det gör ont att andas.Jag vet inte ens hur många nätter jag spenderat vaken med att argumentera med mig själv om livet. Om det är värt det eller inte. Vanliga dagar så älskar jag inte livet, men det är okej. Jag försöker hålla mig positiv och hitta skönheten och glädjen i dom små stunderna. Försöker att nöja mig med att mitt liv är så långt ifrån hur jag egentligen vill att det ska vara. 
Men den här vakna natten, och förmiddagens timmar har bara varit fyllda med ångest, fysisk & psykisk smärta och en längtan bort här ifrån. Att bara få somna in och inte vakna igen. Slippa att må så dåligt inombords och kämpa för att dölja det med ett leende. En längtan efter att inte behöva ha ont längre. Att bara få slippa känna. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

dylwen.blogg.se

Livet med kronisk smärta, ups and downs. Livet helt enkelt

RSS 2.0