Överrörlig ohja

Jag har tidigare nämnt EDS-gruppen jag är med i på facebook. För ett tag sedan var det en som la upp ett inlägg som fick mig att tänka på hur jag sitter i soffan och på golvet. Jag har varit helt säker på att jag sitter som en helt vanligt människa. Ni vet sådär med knäna pekandes snett utåt och med benen intill eller i kors i mitten. 
Bildresultat för sitta skräddare
 
Alltså i skräddarställning. Och jag var helt säker att jag satt som på bilden ovan. Men oj så fel jag hade. Eftersom jag är överrörlig och inte alltid har full koll på vart jag har mig själv så kan det bli lite tokigt ibland. 
Så det är så här jag brukar sitta;
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

dylwen.blogg.se

Livet med kronisk smärta, ups and downs. Livet helt enkelt

RSS 2.0