Medicineringen som förstör min sömn.

Fick ju som sagt ny smärtstillande medicin mot tietzes. Egentligen så funkar den hyfsat bra mot smärtan, så det kan jag  inte klaga på. Men när det kommer till sömnen så vet jag inte ens vad som händer. Du vet den här känslan precis när man håller på att somna? Man haar som börjat drömma men man är som ända halvvaken på något vis? Nästan hela natten till idag så låg jag på den fina linjen mellan sömn och vakenhet. Jag var verkligen inte fullt vaken, men jag sov inte heller. och det var en ytterst olustig känsla. Så ikväll har jag provat att ta kvällsdosen lite tidigare för att se om det gör någon skillnad. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

dylwen.blogg.se

Livet med kronisk smärta, ups and downs. Livet helt enkelt

RSS 2.0