Besök hos pappsen.

Äntligen fått sova en hel natt. Med min bästaste vid min sida sover jag alltid så mycket bättre än när jag sover ensam. Mitt på dagen for han hem, och jag och lillie åkte till pappsen. Brorsan var också där. Kaffe och fika och en massa snack precis som det brukar vara. Fick också en kasse med massa älgkött och gula kantareller från pappa så nu är frysen smockad. 
För ett år sedan tog jag en jättefin bild på pappa och lillie så idag tog vi en till bild för att se skillnaden. Ganska kul ändå. 
 
 
JUNITJEJ
2017-11-12 @ 18:27:55
URL: http://www.junitjejen.se

Vilken underbar hund!

Svar: Ja helt underbar är hon verkligen! Tänk hur mycket hundar kan betyda och vilken stor del av familjen dom blir. Din vovve ser ut som en riktigt mysig en
Ylwa Lindström




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

dylwen.blogg.se

Livet med kronisk smärta, ups and downs. Livet helt enkelt

RSS 2.0