Väldigt produktiv dag

Jag spenderade hela förmiddagen i sängen. Var så totalt utmattad att jag inte lämnade sängen förrän klockan tolv. Men sedan blev det en massa saker gjort. Började dagen som vanligt med en morgonpromenad med vovven. Sedan så diskade jag, började dammsuga men tog en paus för att brorsan kom förbi. Jag och saxen tog en omgång genom hans hår för att korta ner och jämna ut lite. Sedan dammsugade jag färdigt. Jag har även tvättat några timmar idag, nyss hämtat upp det sista från torkrummet. Vid sex-tiden gick jag en promenad till med Lillie, dessutom lite längre än vad jag brukar. Lyckades ramla omkull två gånger eftersom det är så extremt halkigt. 
 
Efter hundpromenaden så åkte jag in till stan och plockade upp Han med det stora H:et. Vi åkte till Waynes för en kaffedejt. Jag är ju så förälskad i deras vaniljlatte. Så där satt jag med levande ljus, gott kaffe, lite spel och bästa tänkbara sällskap. Tänk hur en annan människa kan ge mig så mycket energi och glädje. 
 
När jag sedan skulle hem så regnade det på den 0-gradiga vägen så det var halkigare än halkigt så gick väldigt långsamt. Blev även att dra på broddar  när jag gick godnattprommisen med Lillie. Men oj vilken dag det har varit. Kommer nog vara helt slutkörd i kroppen imorgon.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

dylwen.blogg.se

Livet med kronisk smärta, ups and downs. Livet helt enkelt

RSS 2.0